Moi taas! Kuten varmaan huomaatte vaihdoin sivupohjaani, ai miksikä? Kuten varmaan huomaatte siellä on varpaset, pikkuset varpaat.. Jos ette vieläkään älynnyt, niin kerron.. Eli laitoin vauvan varpaat sen kunniaksi,että paras kaverini on raskaana. Ja hyvin raskaana onkin, koska varasti yön aikana kaikki pullat pakastimesta.. Nyt mä joudun syömään aamiaisella voileipä keksejä ja Jenna valittaa siitä myös. Jennan maha on kerennyt kasvaa jo huimaa vauhtia, mä aina välillä kokeilen sen mahaa, niin sieltä tuntuu koviakin potkuja. Joskus Jenna ähkii tunneilla ja opettaja kyselee onko sillä kaikki okei.. Ja koko luokka nauraa Jennalle, mutta Jenna ei lannistu, hän on raskaana ja on ylpeä siitä! Mä jo ootan innolla sylikummiksi tuloa.. Ostan sille lahjoja ja se aina tulee mun luo yökylään ja tällästä.. Mä oon vähän niinku se siisti kummi.. Me muuten käytiin neuvolassa ja siinä samalla ultra äänessä, mä tulin mukaan, koska Jenna ei suostunut menemään yksin Markin kanssa. Sukupuolea pari ei halunnut tietää, jos mä olisin ollut Jenna olisin halunut heti tietää sen, paitsi kunhan se on terve niin sehän on tärkeintä, eikö? Me katottiin vähän aikaa sitä kuvaa, olisko toi sen sukupuoli elin vai napanuora?? Olisko se tyttö vai poika? Voin paljastaa salaisuuden.. Mä kävin juttelemassa sen lääkärin kanssa ja se kerto mulle kumpi se on.. En kylläkään tiedä paljastaisinko teille sitä.. Lopettaisitte heti päiväkirjani lukemisen *khijh* Niin siinä taitaa käydä, mutta.. Mä otan sen riskin jos kukaan ei tätä lue, niin ei sitten lue! Mä lueskelen tätä sitten vaan yksin! Se on tyttö! Tyttötyttötyttötyttö.. Ihanaa.. Nyt mä voin mennä sen kanssa ostoksille ja ostaa sille söpöjä hameita ja muita. Ihanaaa.. Voihjj.. Joskus mäkin olen Jennan asemassa, raskaana.. Tai kyllä mä haluisin olla. Jenna ja Mark lähti syömään jonnekkin läheiseen ravintolaan. Kun ne tuli pois Jenna kerto menneensä ravintolassa kihloihin Markin kanssa. "Sehän on kiva juttu, joohan?" Sanoin mutisten. "Joo se oli romanttisempaa kuin ikinä. Se meni laulamaan karaokea... Ja no keskellä laulua se lauloi: Hei tuu mun vaimokseein.. Ihaanaa vaikka kaikki kyllä tölläsi meitä." Jennasta oli tulossa romantiikka nälkäinen hormooni nainen. Kelle mä puhuisin kaikki jutut nyt. Jos kertoisin sille pojasta se jäis vain haaveilemaan Markista.. Onneksi se lähtee pois raskauden jälkeen, lähteehän??