Moi! Mä olen nyt sitten viimein päättänyt lähteä sinne yliopistoon kun nuo arvosanatkin ovat jo kymppejä. Jenna tulee sinne mun kanssa, ettei mulle tule kauhean yksinäistä.. Tiesittekö muuten, että täällä Kaunialassa mennään ripille jo 13vuotiaana? Aika ihmeellistä meinaan Leutolaaksossa sinne mennään vasta 15vuotiaana. Mitäs minä siitä teille alan jaarittelemaan. Huomenna taksi tulee hakemaan mut ja Jennan meiltä, koska Jenna istuu tässä mun vieressä ja se on meillä yötä. Jennalta terveiset kuullemma. Pandora on muuten ihan viimeisillään jo raskaudessa, koska me huomattiin se vasta paljon myöhemmin.. Äiti halusi ostaa mulle jotain ennen kuin mä lähen se osti mulle ihanan perhoskaulakorun.. Onneksi mulla on nyt se kännykkä, vaikkakin siinä on prepaid liittymä. Tästä päivästä mä en oikein osaa kertoa joten mä vaan jaarittelen ja kerron teille ne asiat mitä te ette ehkä tiennytkään musta. Mä olen oikeasti 3.lapsi meidän perheestä, kyllä mulla oli isosisko joka kuoli sen syntyessä äiti ei onneksi kuollut. Välillä Helga sanoo mulle, että toivois, että mä olisin kuollut sen toisen puolesta. Vaikka mä tiedän, ettei Helga sitä tarkoita kyllä se aina kouristaa osan mun sydämmestä pois. Mä soitan kitaraa ja tanssin Jazz- tanssia ja Jenna tanssii myös. Mä olen voittanut hymytyttö patsaan ja stipendin hyvin pienenä.. Mutta sittenkun Tuulia tuli mulla ei enään ollut mahiksia joten en mä enään välittänyt koulussa mun käytöksestä. Kyllä mä kokeisiin luin, mutta ei muo enään kiinnostanut olla kiltti.746029.jpg

Tässä on Helga se peri isän mustat hiukset ja tummemman ihon värin toisin kuin mä.

746033.jpg

Lähikuvassa on mun veljen vaimo ja tuo poika joka tuolta kattelee on mun veli Milo. Mun veljen vaimon nimi on Johanna. Jaakko on taas noiden poika, mä ostin mun vähäisillä viikkorahoillani ton bodyn vaikka se onkin vähän tyttömäinen. Nyt Jaakko on jo taapero, Milo aikuinen, samoin Johanna ja mä oon teini, kohta jo nuori aikuinen. Äiti alkaa myös olemaan jo vanhus Helga kerkeää kasvamaan ennen kuin äiti muuttuu vanhukseksi, mutta sitten kun Helga on aikuinen äiti on luultavasti jo taivaassa. Ja minä taas samanlainen äiti toisella puolella katua? Ehei.. Aion mennä töihin ottaa koiran ja miehen. Minähän en raskaaksi pullaha en milloinkaan! Jenna vaan virnistelee tässä vieressä.. :) Muuten siitä tuli mieleen, että pitää kai laittaa se Johannan ja äiskän kuva tänne :) Nyt kun se meni katos wc:seen.

746067.jpg

Tässä mamsku pitää sylissään lastenlastaan.. Aika outoa kylläkin äiti näyttää hyvin nuorelta.. :)

746074.jpg

Jenna on tässä, mun mielestä se on tosi nätti.. Mä laitoin sille hiukset samanlailla kun mulla, koska sen mielestä ne oli hienot. Muuten Jennalla on jokin hätänä, mä nään sen, sen silmistä.. Mun pitää ottaa se selvää mä kerron sit sen teille..

746076.jpg

Laitetaan nyt sitten tuulemaan näiden kuvien kanssa. Tässä on Ben (johon en enään ole ihastunut) Ihan oikeesti voiko ihastus lähteä kuukaudessa parissa pois?? :o

746081.jpg

Jennalla on poikaystävä Mark.. Ne on jo pitkällä heidän suhteessa 2vuotta rakkautta ja teineiltä!! Mä uskon niiden olevan yhdessä aina.. Mark on ihan OK tyyppi.. Onneksi sentään Jennalla on joku..

Tuulian kuvaa mä en laita, koska se on liian nätti!! :/

746091.jpg

Tähän loppuun tulee mun kuva kun sain tietää Jennan uutisen.. En kerro sitä tässä osassa, mutta ilmeestäni näette jo aika paljon..

No taidan nyt mennä Jennan kanssa vielä katsomaan jotain hiirmun tyhmää elokuvaa (Ainakin Jennan mielestä meinaan mä en oo nähnyt sitä) Nimi on: Kill Bill onkos teillä siitä kokemusta??