Moi taas! Niinkuin eilen sanoin, mä meen yliopistoon joten täällä sitä ollaan. Äiti ei edes maksanut paljoa mun opiskelusta ja tää paikka on tosi siisti! Kaikki shakkilaudat, kuntolaitteet ja hei ajatelkaa mulla on OMA tietokone. Mun pitäisi itseasiassa tehdä sitä lopputyötä jo nyt niin ihan varmana sitten tulee valmiiksi. Mä otin teatteritaiteen mun pääaineeksi, ehkäpä sen takia, että pääsisin julkkiskokiksi, ajatelkaa mä pääsen tekemään ruokaa (nammsss) ja sitten vielä näyn tv:ssä, kunhan salsat ei tule mun päälle niin olisin kyllä tyytyväinen siihen hommaan. Jenna otti pääaineekseen Historian (mitä ihm.?) Kyllä se vihasi historiaa ihan täysillä koulussa ja nyt..? Nyt se sitten pitää siitä? On silläkin nopeat mielialat. Se halusi päästä Laki- uran huipulle, siitä mä kyllä jo tiesin.. Jenna vastustaa eläintenrääkkäystä (ei silleen, että minä en, mutta en pidä mielenosoituksia.) Ja Jenna vastustaa myös vahvasti niitä, ketkä laihduttavat :) Jennan motto kuuluukin: Jos et syö älä syö, mutta älä tuu siitä mulle valittamaan. Motossa ei ole mitään järkeä, mutta jotenkin siinä silti on.. Njaa.. No kerrotaas taas vähän mun päivästäni.

Heräsin aikaiseen taksiin lähtöön ja kuten tavallista minun täytyi herättää Jenna: "Jennaa, herää taksi on pihassa jo" kuiskasin. Jenna vastasi: "Joojoo, anna nyt sekka." ja silti Jenna jatkoi nukkumistaan käänsi kylkeään vaan (Pah) "Perkule Jenna nyt heräät tai muuten mä lähen ilman suo ja vien kaikki karkkivarastos!" Mä huusin ihan täyttä kurkkua, että kaikki meidän talossa heräsi paitsi Pandora jolla oli itseasiassa "laskettuaika" huomenna. Jenna laittoi vähän liikettä töppösiin ja me viimein päästiin taksiin, koska Kauniala oli pieni kylä, me jouduttiin matkaamaan 100kilometriä ja risat kauheaa! Mulle tuli taksissa paha olo, koska mulla on hieman matkapahoinvointia, Jennalle tuli myös, mutta hänelle tuli siitä, että hän söi kokonaisen lakupussin aamiaiseksi. "Oisit ottanut sen leivän minkä mä sulle tein saisit jotain kunnollista ruokaa" Sanoin hyvin "huolehtivasti" Jenna ähkysi takaisin: "No jaa!! Anna sitten tänne ni saan jotain kunnon ruokaa." "Mä kyllä söin sen ku muille ei kelpaa." Naurahin hieman. Ja sitten me alettiin käkättämään koko "riidalle." Matka oli pitkä, mutta silti me perille päästiin.  Ekaksi kasvoin mä!! Mä sain yllätyksen, että äiti oli saattamassa muo... Lunan kanssa!! Meidän Ulla naapurimme kanssa. Ei hyvä sylvi. No jaa mennäänpäs takaisin mun päivään. Mä siis kasvoin, sitten äiti ojensi mulle kaulakorun, joka piti antaa sille joka menisi ekana yliopistoon ja perinnettä pitäisi jatkaa. No mä olin eka meidän suvusta joten mä olin aika ylpeä. Back to story---> Sitten mä olin lähdössä pois ja katoin taakseni siellä Luna seisoi kädet ristissä ja ihan pokkana niinkuin aina, ja äiti itki!! Wowowow.. Mun äitikö itki, ahaa.. Uutta äitille, kun sei ei ole niitä herkimpiä ihmisiä. Mä juoksin halaamaan sitä ja sitten 1 aika hyvän näkönen kundi juoksi alastomana pitkin katuja ja äiti säikähti ihan helkatinmoisesti. Ja kuiskasi: "Muista aina,että suojaudu ikäviltä yllätyksiltä." Ekaksi mä en tajunnut sitä ja sitten vähän ajan päästä tajusin.. Äiti tarkoitti, etten mä tulisi raskaaksi.. Voivoi.. Oonko jo sanonut, että kukaan naispuolinen meidän suvusta ei muuten ole lähtenyt yliopistolta EI OLEMATTA ÄITI, ja mä aioin tehdä siinäkin kunniaa! Jennalle tuli sen poikaystävä saattamaan ja ne kuiskutteli ja pussaili ja lopulta päättivät, että hänkin tulee samaan yliopistoon, mutta vain huomenna. Ainiin, kun luitti edellisen osani, niin muistatte, että minun piti kertoa siitä mikä sai minut tuohon ilmeeseen.. No.. Jenna on raskaana!! Ja se sano, että musta tulisi sen sylikummi.. Siksi se varmaan syökin kahden edestä.. Ei sillä niin isoa mahaa vielä ole, mutta kuitenkin! Siksi sen poikaystäväkin halusi tulla samaan yliopistoon, koska halusi olla synnytyksessä, sehän alkaisi jo 3päivän päästä! Jännittää.. Varmaankin enemmän kuin Jennaa.. :) Siksi me päätettiin pitää babyshowerit Just me and she.. Tehtiin vähän nektariinimehua ja sipsia + tietty 3jumbo karkkipussia kun Jenna söisi jo itsekseen 2 sellaista. Meillä oli kivaa kunnes.. Meidän asuntolaan tuli jotain törppöjä tyyppejä ja kun mä luulin, että me saataisiin olla vaan porukalla.. Guess no.. Ne mulkkas Jennaa ku jotain mielipuolta. Hei haloo! Jos on raskaana se on terveempää ku olla terve?? Kai? Kuitenkin ne oli onneksi hiljaisia ja tällälailla. Me lopetettiin juhlat ja sitten saatiin toinen yllätys.. Sieltä tuli Jennan poikaystävä kaikessa komeudessaan.. Se toi söpön kissanpennun ja kukkakimpun Jennalle. Mark (lempinimi) oli tosi innoissaan vauvasta vaikka olikin vain 16vuotias. Se halusi ehdottomasti pitää sen ja käyttää kaikki säästöt tililtä lompsasta ja jopa varasti vanhemmiltaan rahaa, sairaala kuluihin.. Vaippoihin, vaatteisiin, kärryihin ja kantopussikin olisi kätevä + tarvikkeet, mutta onneksi heidän ei tarvinnut ihan kaikkea ostaa, koska saivat vauvapakkauksesta joitain tuotteita. Ne oli onnellisia ja katsoivat telkkaria ja mä vähän närkästynyt ja menin kirjoittamaan 10 essettä lisää.. Mä mietin koko illan ja luultavasti yönkin, että mistä mä saan tollasen PYSYVÄN rakkauden..? No siinä oli hieman mun päivää, nyt ei ole tullut kommaa vähään aikaan joten olkaa kilttejä ja laittakaa sitä kommenttia! Nyt taidan tehdä sen lopputyön mennä pehkuihin ja.. Siis tarkoitan ihan yksin ja ihan nukkumaan.. Toisinkuin Jenna ja Mark *ärtynyt* No jaa.. Menen siis nukkumaan ja uneksin siitä rakkaastani! Heihjehi!