Moi taas! Tänään oli ihan huikea päivä! Koska mulla oli syntymäpäivät ja koska olen kaauhea makean ystävä sain tänään tyydytystä makean nälkääni. Lisäksi sain ihan hirveen kivoja syntymäpäivä lahjoja. Ja vihdoin mulla on teille näytettäväksi mun kuva, joka otettiin mun synttäreillä web- kameralla (Kun ei meillä oikeeseen ole varaa) Jenna otti sen, mulla muuten on siitäkin kuva. Olen aivan innoissani koko päivästä taisi olla parhaimmat synttärit ikinä, paitsi,että ei se mene edelle synttäreille jotka vietettiin isän kanssa ne oli mun 3vuotis synttärit eikä Helgaa vielä silloin ollut. Tänään mä heräsin aikaiseen koska...

Aamulla mä kuulin kauheaa laulua: "Paljon onneaa vaan paljon onneaa vaan.. Paljon onneaa.. Ella.. Paljon onneeaa vaan.." Helga ja äitiä kirkui mun korvassa ja antoi mulle käpyleivoksen ja kaakaota. "Kulta tänään on tärkeä päivä, tänään on syntymäpäiväsi ja täytät jo maltaita ja sinun tulee päättää menetkö yliopistoon vai jäätkö tänne ja aloitat urasi heti." Äiti toivoi mun menevän yliopistoon ja niin kai Helgakin, mutta kummatkin eri syystä. Äiti halusi vaan mun parasta ja, että se sais ylpeillä naapurin Lunalle, että hänen tyttärensäppä meni juuri yliopistoon (Kuinka hurmaavaa) Helga taas vaan haluis mut pois sen tieltä, että se sais leikkii mitä vaan (Vaikka lastenhoitaja varmaan tulis huolehtimaan siitä) Me oltiin ostettu paljon suklaakeksejä ja torttua ja tehtiin voileipä kakku, mutta joku tästä puuttui. Limsat ja kakku. Helga ja äiti halusi leipoa mulle kakun ja mun pitäis mennä sillä aikaan Siwaan hakemaan 3limppa pulloa. Mun synttäreistä tulis pienet intiimit ja siellä olis vaan pari sukulaista ja tietysti Jenna. No mä lähin jollakin kaatopaikalta löydetyllä Jopolla ajelemaan kohti Siwaa joka oli n. kilometrin päässä, eli ei mikään kauhea matka. Mä poljin ihan hitsin lujaa ja sit mä kaatusin, heti ekana mä katoin ettei kukaan nähnyt kun mä kaatusin meinaan se oli tosi noloa. Sitten sieltä tuli 2suosituinta tyttöä koulussa ja ne hymyili: "Kato Ella, kantsitko sun lähtee pyöräilykouluun, tuut vaikka meidän isän" HILJAISUUS "Hahhaa.. Paitsi, että sulla ei taida olla varaa." Ne lähti nauraen pois ja se oli niin nöyryyttävää.. Jotkut varmaan luulisi, että Tuulia kuuluisi noihin, mutta ei.. Tuulia eli siis Benin tyttöystävä on 10.oppilas todella kiltti oppilas joka auttaa jokaista joka asiassa, jopa noita tyttöjä. Siksi sitä onkin tosi vaikea voittaa "tyttöystävä kisassa" Me ollaan ihan hyvät kaverit ja siksi onkin tosi tyhmää olla ihastunut kaverin poikaystävään. No mä olin nyt jo Siwassa ja ostin ne 3 limua, paitsi sitten kun se myyjä sanoi: 4,80euroa kiitos. Voi hyvä .... Äiti oli antanut mulle 3.00 euroa ja muo hävetti vielä enemmän ku kaatusin.. Mä sanoin myyjälle: "Oota mun täytyy mennä kattoon yksi juttu tuolt vielä." No mä menin sinne limppariosastolle eikä siellä ollut yhtään halvempaa limua ja sitten Tuulia tuli: "Ai hei Ella! Mitä sulle kuuluu?" Se oli Ella voi ei! Toivottavasti se ei huomaa, että mulla on rahat loppu mä häpeisin itteltäni silmät päästäni (Tai korvat) "Ai moi Ella, ihan hyvin mitäs sitä kesälomilla." "Mun mielestä on tosi kivaa olla kesälomalla, me mennään Benin kanssa Kesäfestareille(Lucky girl). Mutta Ella, mä näin tossa kassalla,että sulla ei ollut rahaa, mä oon ollut koko kuukauden kesätöissä ja no.. Voisin antaa sulle onhan sulla synttärit" Mä hymyilin ja samalla ajattelin, että miten se tietää, että mulla on syntymäpäivät!! Jennako se on kertonut?? "Aajjhh.. En mä tarvii mä ostan vaan 2limua.." Se tunkkasi 1.80mun taskuun ja kuiskasi: "Ystävänpalvelus" Oikeesti miten voi olla niin kiltti ihminen. "Voi kiitos Tuulia, mutta miten sä tiedät, että mulla on synttärit?" "Sun selässä lukee: Synttärisankari." ÄITIIIIII!! "Eh.. Niinpä tietysti.." Mä maksoin ostokset ja lähin pois nopeasti.. Synttärit alkoi tunnin päästä ja sieltä tulisi: Mummo, Jenna ja sitten se Luna sieltä naapurista joka on kauhee juoruämmä, siksipä äiti koristeli kaikki viimisen päälle ja siihen meni meidän säästötkin. "Ella mummi tuli, tuleppas tervehtimään!!" Äiti huusi alhaalta, kun mä koitin kammata mun hiuksia.. Löysin nätit narut joilla laittaa ne kiinni ja suoristin ne, sitten menoks! "Moi mummi kiva, että tulit" Se antoi mulle paketin jossa oli kännykkä! Ihaanaaa!!! "Voi kiitos mummi!!" Sitten Jenna tuli: "Moi vanhus tässä sulle tiimarista ostettu vaatimaton lahja" Se oli tiimarin lahjakortti vihdoin saisin sen söpön kumipaketin! "Kiitos mene tuonne istumaan ja ottamaan keksiä" Sitten tuli vielä Luna se tuli napakasti ja kauhee tuima katse päällä: "Muista hyvä tyttö syödä terveellisesti" Se antoi mulle banaanin!! Ei hyvä luoja!! "Ehh kiitos.. Voit ottaa keksiä tuolta" Mä olin sulkemassa ovea, kun Ben ja Tuulia tuli.. Mitä? Enhän mä edes kutsunut niitä.. "Moi me tuotiin meidän yhteinen lahja sulle." Siellä oli ihana sydänrasia ja rasiassa mun lempi tryffeleitä (Ihan kuin hääpäivänä) "Voi kiitos, tulkaa nyt sisälle.. Jääkää toki.." "Okei kiva kiitos.." Me tehtiin kaikkea, syötiin kakkua, pelattiin ja päivä meni nopeasti.. Sitten vieraat oli lähdössä jossain seitsemän aikaan. Niinkuin kaikki kirjotukset niin myös tämä päätyy tänne mun huoneeseen klo on. puoli yhdeksän ja mä lähen syömään nyt kakkua (Ja heitin Banaanin roskiin!) Heissulivei!! Kommenttia!!