Moi mä oon Ella kuten varmaan näätte. Tää on mun blogi ja mä kirjottelen sitä täältä Kaunialasta. Mun perheeseen kuuluu äiti Maria,pikkusisko Helga (Älä kysy!) ja isoveli Milo. Milo on jo muuttanut pois ja mä harkitsen yliopistoon menoa. Just ku olin alottamassa tän blogin kirjotusta tää hajos ja äiti joutu soittaa mekaanikolle joka suostui tulemaan vasta seuraavana päivänä. Onneksi nyt sain aloitettua, koska mä en tiiä mihin nää päivän tapahtumat pitäis tunkee, mutta en ainakaan jätä niitä mun pieneen päähän. Kuitenkin meidän perhe on ihan suht- tavallinen, tai ainakin mun kavereiden mielestä, mun mielestä mun perhe on ihan sekasin, mutta kai jokainen perhe vähän on. Kuitenkin blogissa kai pitäisi kertoa päivän tapahtumista ja no mä taidan myös kertoa. Unohdin muuten kertoa, että olen 14vuotias.

Me mentiin uuten ostoskeskukseen Stadissa taksilla. Vihdoin vain minä ja mun paras kaveri Jenna. Kun me ostettiin jostain halpisliikkeestä itsellemme uudet vetimeet, me mentiin ostamaan hattaraa. Kuten tässä blogin ulkoasussa näkee mä oon kauhee makeen syöjä, enkä meinaa lopettaakkaan! Jennan pitkät hiukset osoittautui hankalaksi ja sen takia ne juuttui hattaraa. Me ei saatu niitä hiuksia pois joten mä jouduin leikkaamaan ne mun kynsisaksilla, sille tuli polkkatukka. Mullakin on tosi pitkät kiharaiset hiukset ja usko tai älä ne ovat vaaleat. Vaikka olinkin epätasaisesti leikannut, mun mielestä se oli suhtsuorat olosuhteisiin huomioiden, koska mä leikkasin ne kahvilan minivessassa. Nyt kello on 22.12 ja kirjoitan salaa mun huoneessa. Jennalta en oo saanut viestiä, en mä usko, että sen vanhemmat huomaa, onhan mulla nyt sen verran kokemusta, toivottavasti? Mun pitäis varmaan mennä nukkumaan vaikka ei väsytä, Helgan pitäisi olla nukkumassa, mutta mä kuulen sen äänen ja se varmaan selailee äitin lehtiä salaa. Toivottavasti joku nyt edes tätä lukee, koska olisi kiva saada kommenttia. Onko muita Kaunialasta??