No terve taas! Tänä aamuna mä sain viestin Jennalta se sai arestia ja Jennan vanhemmat soitti mun äidille. No Jennan ja mun äidille tuli riita, mutta äitihän sen voitti ja ette ikinä arvaa miksi? No se on asianajaja, mutta se ei ole saanut töitä yli vuoteen ni se työskentelee jossain nakkigrillillä. Tänään on tapahtunut kauheesti noloja asioita, että mä en edes tiedä viitsiikö niitä tänne kirjoittaa. Nohh.. Onhan tämä nyt blogini niin kai se on pakko. Jos mun sisko on käyny penkomassa mun huonetta ni se kyllä tietää tän sivun. Toivottavasti se ei tiedä, siis ihan sen kannalta. No pitäis varmaan nyt alkaa kirjoittamaan kello kuitenkin lähestyy jo puolta yötä ja äitiki varmaan meni nukkumaan. No alotetaas sit.

Aamulla mä heräsin ja mä kuulin kauheaa kinastelua: "Miten niin? Se pitää asettaa oven viereen!" "Ei sillä ole väliä kunhan sä näät sen ja saat sen jossain vaiheessa!" "Argghh.. Minä soitan postiin" Siellä oli mun ihastus koko koulun ihastus ehkäpä jopa opettajien. Silloin ku mä jähmetyin kattomaan sitä ni se huusi: "Ella!" Mä menin sitä vastaan: "Juu?" "Onko tuo sun äiti? Ja jos on miks se on tollai tolvana" Silloin mä meinasin purskahtaa itkuun: "Ööö.. Millälailla?" "Se soittaa postii ja pyytää, että ne erottaa mut, koska mä en laittanut teidän sanomalehteä justiinsa oven eteen." "Öö.. No se on entinen asianajaja..." Sisältä kuului: "Olen nykyinen asianajaja, minä teen vain paperi töitä." Silloin vastasin: "Niin nakkikioskilla." "Voitko puhua hänelle järkeä en halua potkuja näillä rahoilla mä teen mitä vaan." "Okei mee vaan seuraavaan taloon, moi!" Sitten se moikkas mulle ja lähti, toi on mun pisin 7minuuttinen ikinä ja sehän siinä olikin parasta, mä puhuin sille kauemmin kun sen tyttöystävä konsanaan (Joo sillä on tyttöystävä Tuulia) Sitten mä menin pitämään saarnaa äidille ja se sortu (Onkohan mustakin tulossa joku lakiin liittyvä tuomari??) Sitten Helga heräsi ja kantoi sylissään meidän chihuahuaa Pandoraa. "Tiesittekö,että pandora on läskistynyt" "Voi kulta sehän ei paina mitään, onhan se kuitenkin maailman pienin koirarotu" "No ei oo! Tää painaa varmaa satakiloo (Siskollani on hyvät vertauskuvaukset)" "Annahan mä koklaan sitä" mä sanoin. "Äiti tää ihan oikeesti painaa jotain sata kiloo." "Mikä sillä sitten on, annas tänne. Kyllä se on paljon pullempi kuin yleensä, vien sen illalla eläinlääkärille." "Kun mä olin menossa suihkuun mä kuulin kikatusta" Mä menin kattomaan mitä siellä oikeen tapahtu. "Mitä te teette" *aukaisee oven* Yhtäkkiä joku Helgan "poikakaveri" alko riisumaan housujansa ja mä katoin suurin silmin "Ehh.. Helg.." "No?" Ja mä jähmetyin paikalleen just samanlailla ku sen mun ihastuksen edessä (Sen nimi on muuten Ben) Sitte se Helgan poikakaveri nosti housut ja sanoi: "Sun vuoro." Sitten Helga taas laski hamettaan mikä riitti mulle! "Kuulkaas nyt kakarat nyt ette kyllä tollassii leiki leikitte vaikka nukeilla ja kaikella muilla paitsi tollasilla leikeillä (Vaikka noi leikit pidetään muistissa vanhemmassa iässä? :))" Sitte se poikakaveri sano: "Höh.. Mäkin olisin halunnut nähdä tyttöjen hameiden alle, epäreilua" Mä vastasin: "Ei, ei se ole epäreilua jos haluut nähdä sellasia sun pitää mennä hoitoon" Sit se kysyi: "Missä sellainen hoito on onko se kiva?" Mun oli siis turhaa puhua jollekkin lapsi-ikäiselle hörhölle mä vaan sanoin: "Sun täytyy nyt varmaan mennä kotiisi, HUS!" "Kuule tiedäthän sä, että mun täytyy kertoa tästä äidille." "Joo joo.." "Nyt meidän pitää mennä sinne kauppaan ostamaan karkit sinne elokuvateatteriin." "Miks? Onhan sielläki karkkia." "Saadaan halvemmalla ja se on hyvä, koska jos äiti jatkaa nakkikioskilla ni meidän rahasto pysyy nakin kokoisena." "Ai vähän niinku se Matiaksen juttu siellä housujen alla."  Mitä me ollaan tehty ansaitaksemme elää ilman isää, koska nyt siitä olisi rutkasti apua. Me mentiin kauppaan ja nähtiin Jennan vanhemmat, mutta onneks ne ei meitä (Varmaan siksi, koska me juostii niitä karkuun.) Nyt alko elokuva ja meidän piti lähteä. No kun oltiin elokuva salissa Helga aina osoitti jotain kuvaa, siis juoksi sinne eteen ja näytti! Niin noloa, että mä en tiiä katonko mä enään elokuvia (Paitsi ehkä Benin kanssa..) Sit se kokoajan pölpötti jotain ja takaalta kuului: "Hiljaa!" Ja varmaan kymmenennen hiljaan jälkeen joku tutun ääninen poika huusi: "Oo nyt kakara hiljaa!" Se oli Ben ihanaa se osaa pitää kurissa lapset. Leffan loputtua me mentiin kotiin ja äiti oli viennyt Pandoran eläinlääkärille. Sitten se sanoi: Kuulkaas lapset, Pandora on raskaana. "Vauu.. Jee!! Pentusia" Helga huusi ja mä hymyilin vaan (Olihan se nyt ilouutinen) Mutta huonot uutiset ovat ne, että me ei voida pitää kuin 1niistä pennuista "Eii!" Helga huusi heti perään ja mä vaan hymyilin. Nyt mä oon täällä kirjottelemassa teille tätä juttua. Toivottavasti tulee kommenttia niinkuin edellisellä kerrallakin.. Hei!